EL NADAL

El Nadal és per passar-lo en família, per descansar, per reflexionar sobre l'any que deixem enrere i fer plans per al futur!

Encara que a mi em costa d'assimilar el costat consumista d'aquestes festes, he de dir que m'encanta el Nadal!

M'agrada el fred de l'hivern, el temps per passar a casa i m'agrada que tothom reserva aquestes dates per passar més temps amb els amics i la família al voltant d'una taula.

M'agraden els regals fets des del cor, els detalls especials, les abraçades i les felicitacions. Però sobretot, m'encanten les nadales!

Així que per celebrar aquest Nadal amb vosaltres, us porto aquesta nadala: "A Betlem me'n vull anar!"


I recordo amb molta il·lusió quan feia cagar el Tronc de Nadal de petita! Quina tradició més original i més nostra ☺️

Si voleu veure com la Roser va torbar el seu Tió feu un ullada al nostre vídeo: Caga, Tió! 👀




I abans de tornar a l'escola, i per rebre el nou any amb ganes, els nens i nenes esperen l'arribada dels Reixos!

Als Reis d'Orient els agrada molt que els escriguin cartes i els expliquin coses. A més, si us heu portat molt bé, els podeu demanar algun regalet, perquè els Reixos són molt generosos!






Que tingueu molt Bon Nadal i Bones Festes!

Comentaris

Entrades populars