Què és TWITCH i com funciona?

Artixoc, el programa, va començar a Youtube. I allí estan tots els vídeos que he fet, pots veure l'evolució dels episodis i pots tornar-los a veure quan vulguis.

Però fer aquests episodis per Youtube em porta molta feina i moltes hores, que a vegades no tinc. 

Així que desde fa un temps, he decidit combinar-ho amb programes en directe a TWITCH

Twitch és una plataforma d' "streaming", a mi m'agrada dir que vindria a ser com un Youtube, però on tot és en viu i en directe. De fet, la gràcia de Twitch és precisament que és en directe. Després aquell vídeo, no té massa més interés...

Lo més important de Twitch és la interacció amb el públic

Desde casa, vosaltres em podeu veure i sentir, i podeu parlar amb mi a través del xat. Aquesta és la màgia de Twitch: puc preguntar-vos quin conte preferiu que us conti, em podeu explicar de quin color esteu pintant el vostre dibuix, els nens em poden dir que han estat fent aquest cap de setmana...

És una experiència molt diferent ala que estava acostumada fins ara! M'encanta poder parlar directament amb els nens i les famílies, és molt guai!

Per accedir a Twitch, només cal registrar-se amb un correu electrònic, nom i contrassenya.  

El meu canal és Twitch.tv/artixoc, allí queden els directes gravats durant dos o tres dies. Si voleu veure què fem, podeu anar a xafardejar i veure si us agrada.



En cada directe de Twitch parlem d'una temàtica diferent, fem diverses activitats, expliquem un conte i acabem fent una manualitat totes juntes! 

A l'Instagram publico abans quins materials necessitareu per fer la manualitat (sempre són molt senzills i adaptables).


Si voleu saber quan estic en directe, el més fàcil és seguir aquests passos:

1. Registreu-vos a Twitch 

2. Aneu a Twitch.tv/artixoc i cliqueu al 💖 per seguir a Artixoc

3. Cliqueu a la 🔔 per activar les notificacions


Així de fàcil! Veniu un dia a provar-ho, crec que us pot agradar tant com a mi ☺️. I sobretot quan entreu, digueu hola! Així sabré que hi sou i podrem passar una bona estona junts!



Comentaris

Entrades populars